Reklamacje, gwarancje, zwroty

UWAGA!
PROSIMY O DOŁĄCZANIE DO REKLAMOWANYCH TOWARÓW
DOKŁADNYCH OPISÓW USTEREK. BRAK OPISU USTERKI MOŻE SPOWODOWAĆ
ZNACZNE WYDŁUŻENIE CZASU REALIZACJI REKLAMACJI LUB JEJ ODRZUCENIE!

1. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do niezwłocznego sprawdzenia towaru. Ewentualne uszkodzenia zewnętrzne należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z pracownikiem Sprzedawcy. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę i spisanie "Protokołu Szkody".

2. Każdy zakupiony towar za pośrednictwem serwisu Aleko.pl jest fabrycznie nowy. Większość towarów posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu. W przypadku braku karty gwarancyjnej producenta, podstawą reklamacji będzie faktura VAT wystawiona przez Sprzedawcę. Reklamacje na podstawie faktury VAT będą rozpatrywane w okresie do 1 roku od dnia wystawienia faktury.

3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno być przesłane pocztą lub e-mailem, z podaniem numeru dokumentu zakupu, dokładnym opisem usterki lub wady, a także zdjęciem papierowym lub cyfrowym (jeżeli usterka lub wada jest możliwa do sfotografowania).

4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia przez Sprzedawcę. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) wynosi 7 dni roboczych w przypadku towarów dostępnych na stanie magazynowym. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców, o czym Nabywca będzie poinformowany drogą internetową lub telefoniczną.

5. Różnice wynikające np. z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru w transporcie zwrotnym.

7. Adres serwisu, na który należy wysyłać wadliwy sprzęt, w przypadku reklamowanego towaru nie objętego gwarancją zewnętrzną:

Serwis Komputerowy

Pl. Kilińskiego 14

62-240 Trzemeszno

Zasady reklamacyjne
PRODUCENT
RODZAJ GWARANCJI
SPOSÓB ZGŁOSZENIA WYMAGANE DOKUMENTY

4World

Wewnętrzna pocztą elektroniczną
na adres: serwis@aleko.pl
lub poprzez zgłoszenie RMA na stronie aleko.pl w zakładce
Moje Konto -> Moje Zamówienia
Kopia dowodu zakupu,
dokładny opis usterki

Apollo

Wewnętrzna pocztą elektroniczną
na adres: serwis@aleko.pl
lub poprzez zgłoszenie RMA na stronie aleko.pl w zakładce
Moje Konto -> Moje Zamówienia
Kopia dowodu zakupu,
Wypełniona karta gwarancyjna,
dokładny opis usterki

Manta

&

Shark

Zewnętrzna Bezpośrednio u producenta, informacje na karcie gwarancyjnej Kopia dowodu zakupu,
Wypełniona karta gwarancyjna,
dokładny opis usterki
LG Zewnętrzna Bezpośrednio u producenta, informacje na karcie gwarancyjnej Kopia dowodu zakupu,
Wypełniona karta gwarancyjna
dokładny opis usterki

Esperanza

&

Titanum

Zewnętrzna Bezpośrednio u producenta, informacje na karcie gwarancyjnej
Kopia dowodu zakupu,
dokładny opis usterki

Tracer

&

TakeMe

Wewnętrzna pocztą elektroniczną
na adres: serwis@aleko.pl
lub poprzez zgłoszenie RMA na stronie aleko.pl w zakładce
Moje Konto -> Moje Zamówienia
Kopia dowodu zakupu,
dokładny opis usterki
TP-Link Wewnętrzna pocztą elektroniczną
na adres: serwis@aleko.pl
lub poprzez zgłoszenie RMA na stronie aleko.pl w zakładce
Moje Konto -> Moje Zamówienia
Kopia dowodu zalupu,
dokładny opis usterki
Media-Tech Wewnętrzna pocztą elektroniczną
na adres: serwis@aleko.pl
lub poprzez zgłoszenie RMA na stronie aleko.pl w zakładce
Moje Konto -> Moje Zamówienia
Kopia dowodu zakupu,
dokładny opis usterki

Qoltec

&

Ntec

Wewnętrzna pocztą elektroniczną
na adres: serwis@aleko.pl
lub poprzez zgłoszenie RMA na stronie aleko.pl w zakładce
Moje Konto -> Moje Zamówienia
Kopia dowodu zakupu,
dokładny opis usterki

Pozostali Producenci

--- Prosimy o kontakt na adres:
serwis@aleko.pl
Kopia dowodu zakupu,
dokładny opis usterki

replica watches for sale